.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخاطب شناسی در اطلاع رسانی هنرمندانه

استاد دانشگاه های مازندران با اشاره به اینکه بمباران کلامی در خبررسانی باید لحاظ شود اظهار داشت: مخاطب شناسی در اطلاع رسانی هنرمندانه ضروری است.

به گزارش شمال‌نيوز،صادق علی رنجبر در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران افزود: عدم همکاری در امر اطلاع رسانی عمده چالش موجود در عرصه اطلاع رسانی است.
وی خاطرنشان کرد: سانسور خبری و کتمان مطالبات مردم اصلی ترین چالش در حوزه اطلاع رسانی بوده که رسانه ها در انتشار اخبار با مشکل مواجه ساخته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه استدلال در خبر باید مبتنی بر عقل و منطق باشد، تصریح کرد: مطالعه بازتاب ها در خبر مهم بوده و تاثیرگذاری آن در جامعه بسیار ضروری است.

رنجبر با بیان اینکه زاویه نگاه افراد در حوزه اطلاع رسانی باید مشابه زاویه نگاه رسانه ها باشد، افزود: فعالیت رسانه ای در مازندران در سطح بالایی نسبت به سایر استان ها قرار دارد.

وی با تاکید بر تقویت تعامل دو سویه مدیران روابط عمومی و ادارات با اصحاب رسانه یادآور شد: متاسفانه نبود سامانه صحیح همکاری رسانه ای عمده چالش موجود در اطلاع رسانی هنرمند است.

نقی مهدی پور، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران نیز با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم روز خبرنگار پیشنهادات مناسبی از سوی نهادهای مختلف بیان شده است، اظهار داشت: یکی از این درخواست ها مربوط به دانشگاه آزاد ساری بوده که این پیشنهاد مورد تصویب ستاد بزرگداشت روز خبرنگار در مازندران قرار نگرفت.

معاون فرهنگی ارشاد مازندران افزود: ستادی در مازندران با همکاری استانداری، ارشاد و خانه مطبوعات برای برپایی هر چه با شکوه تر آیین خبرنگار تشکیل شد.

رستم دهقان، رئیس خانه مطبوعات مازندران نیز با اشاره به اداره اکثریت نشریات استان به صورت خصوصی اظهار داشت: منصف ترین رسانه های کشور را رسانه های مازندران تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه دریافت آگهی های نشریات هنوز معضل رسانه های مازندران است افزود: آیین بزرگداشت روز خبرنگار با همکاری استانداری، ارشاد و خانه مطبوعات برگزار می شود.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.